Saturday, October 11, 2008


Seminar Strategi Jitu Memikat Walet akan diselenggarakan di Jakarta pada tanggal 29 - 30 November 2008. Keynote speaker: A. Hendri Mulia, SE., CMA , Guest speakers : Ko Abeng (Ade H. Yamani) dan Preddy Koesnadi (Pecks)

Sepertimana yang saya maklumkan dalam posting saya yang lalu untuk mendapat sukses dalam apa jua bidang yang diceburi bergantung kepada ilmu yang anda ada. Tidak selamanya harus bergantung kepada orang lain. Setiap kali gagal kena cari konsultan untuk bantu. Semuanya melibatkan kos. Jika konsultan kenakan sedikit bayaran kita kata mahal dan sebagainya. Tetapi pernahkah kita terfikir bagaimana konsultan mendapat ilmu. Tidak cukup sekadar berforum, baca buku, berseminar tetapi juga kongsi pengalaman dengan mereka yang terlibat dalam bidang ini.

Demikianlah kaedah dan cara kami bersama Jeff dan Zabri, dimana sahaja ada sumber ilmu dan pengetahuan kami akan terokai. Bukan itu sahaja kajian demi kajian akan dilaksanakan termasuklah menggunakan kepakaran dari Universiti tempatan dalam bidang-bidang tertentu. Memandangkan hubungan kami dengan Universiti tempatan agak baik akan memudahkan urusan kami dalam bidang ini. Sebab itu kami mempunyai teknik-teknik moden dan terkini dalam bidang ini.


Seminar Strategi Jitu Memikat Walet akan diselenggarakan di Jakarta pada tanggal 29 - 30 November 2008. Adalah seminar yang sangat bagus kerana fokus yang diberi adalah teknik memikat walit dari pengalaman Pak Hendri Mulia sendiri dan rakan-rakan yang telah berjaya dalam bidang ini. Kebanyakan seminar yang diadakan tidak memberi pendedahan yang sebenar tetapi banyak berbicara tentang potensi industri walit. Sayang sekali kami tidak dapat hadir pada seminar kali ini. Walau bagaimana pun salam hormat dan semuga berjaya.